Első napjaim Amerikában

 Erikával szépen összeöltöztünk magyarba' :) Itt találkoztunk először, a Természettudományi Múzeum bejáratánál. Erika a KCSP-s elődöm, s úgy tűnik működik köztünk a szinkronicitás, mert össze sem kellett beszélnünk ehhez a csodás színkombinációhoz. És mint kiderült, már hallott engem énekelni Maria Teresa Uribe osztálykoncertjein, Budapesten. De nem is ez a leghihetetlenebb "kicsiavilág" történetem, majd hamarosan arról is beszámolok.

Egyébként korábban a repülőutamról is beszámoltam kisbabával (nagyon szépen viselkedett), elfüggönyözött arab asszonyokkal a határon (hála nekik mehettem a gyorsított sávba :D ), de mindez a bejegyzés megsemmisült, majd később még megírom ismét a memoárjaimban, ha tényleg annyira érdekes.

Ilyen csodás élő pillangók repkednek bent a múzeum lepkeházában, nagyon kell figyelni a stopposokra, mert hajlamosak kiszökni a kis dzsungelükből, egy-egy látogató színes ruhájára akaszkodva. Nem tudják hogy a benzingőzös város nem egy trópusi lepkének való. Sajnos a hajamon is észlelem ezt a hatást. Míg a jó kis magyar Balaton-felvidéken csak azért mostam hajat mert már olyan régen nem, itt mindennap meg kell vagy kéne mosni a hajkoronám, ha nem akarom hogy szánalmasan a fejemre lapulva csüngjön. Már két sampont is kipróbáltam, de nem azzal van a baj, hanem a városi közlekedéssel.
Viszont ennyi árat szívesen fizet az ember az ingyenes múzeumokért. Elképesztő tárlatok vannak, felhalmozott kincsek tömkelege :) Nincs is idő végignézni, pláne befogadni mindent, de nem hajt a tatár, majd egy év alatt szépen minden termet bejárok.





Ez pedig a metrón egy reklámfelület. Az első utam alkalmával rögtön a magyar diplomata szöveg alá ültem, egyre híresebb nemzet leszünk úgy tűnik. Már csak a megfelelő bajuszt kell kiválasztanom ezek szerint, de félek attól inkább feltűnő lennék, nem pedig szupertitkos ügynök. Vagy mint Türk baba, egy igazi celeb Sztravinszkij operájából, a Kéjenc útjából. Szuper zene, érdemes meghallgatni, főleg Anne Truelove áriáját! Nemsokára aktuálisabb hírekkel jelentkezek, hiszen már jó ideje itt vagyok, kezdek beleszokni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Brugge

Gent

Párizs