Egy kalandos hét

Múlt héten megint nem volt idő unatkozni. Hétfőtől szerdáig egy izgalmas feladatom volt. Még Washingtonban, egy éneklés kapcsán találkoztam Desmond Child-dal, majd ezek után beszélgettünk, és felajánlottam, ha Magyarországra jönne, akkor szívesen segítek neki, asszisztenskedem, vagy éppen fordítok neki. 
Mivel nagyon érdekel a könnyűzenei világ is, és  érdeklődésem tárgyában nincsen számítás, csak tiszta kíváncsiság, így tényleg őszintén élveztem hogy beleláthattam a kulisszák mögé, és tehetséges emberekkel találkozhattam. Egy mesterkurzust is tartott az Artisjus épületében, és megismerhettem, hogy milyen, a zenéhez teljes alázattal és szakértelemmel nyúló fiatal zeneszerzők teremnek a hazánkban, ezen a területen is. A napi program végén még el kellett mennem a saját dolgaimmal kapcsolatban is egy megbeszélésre, ami viszont egy jövő évre vonatkozó Müpás koncertről szólt, ahol énekelni fogok :) Alig várom, de a részletekről csak később fogok írni.
Másnap reggel is mentem, méghozzá a Ritz hotelben csatlakoztam a társasághoz. Ez azért is érdekes, mert pont ebben az időpontban az izraeli miniszterelnök is ott szállt meg, így az egy négyzetméterre jutó titkos ügynökök és kommandósok száma itt volt a legszámottevőbb Budapesten. Nem is volt egyszerű bejutnom, egy magyar rendőr kísért be. A programok között volt hogy a Ritzben kellett várakoznom, be is ültem a bárba egy kicsit. Ha valaki mindent látni akar a világból, de nem akar utazni, akkor érdemes egy híres hotel bárjában ücsörögnie- érdekes emberek jártak ki-be, és amikor ezt megfogalmaztam magamban, pont belépett Marilyn Manson zenekara. Bár elsőre nem tudtam volna megmondani kik ők,  de olyan idősödő emósoknak tűntek, aztán leesett. (Elnézést a rajongóktól.) Csak hirtelen nem tudtam őket hova tenni.
Közben a több napos feszített tempótól (és légkonditól?), kissé legyengült a szervezetem, fájni kezdett a torkom, és nagyon erőtlennek éreztem magam. Így miután hazautaztak a vendégek, másnap reggel a rendelőben kezdtem a napot, fel szerettem volna íratni magamnak egy antibiotikumot. Úgy látszik uborkaszezon volt a rendelőben, mert nagyon megörült nekem a doktornő, és mielőtt bármi receptet felírt volna, még elküldött hallásvizsgálatra, aztán meg allergiavizsgálatra is beutalt. Sehol nem volt sor, így csodával határos módon egy fél délelőtt alatt lezavartam ezeket a köröket. Kiderült hogy jó a fülem, és allergiás sem vagyok semmire. A tüdőkapacitás mérésnél kicsit megzavartam a gépet, mert mikor kifújni kellett a levegőt, először nagyon alulteljesítettem. De énekesként nem szoktam ilyen pazarlóan bánni a levegővel, mint ahogy ott elő volt írva. Miután rájöttem, hogy tényleg mindent egyszerre ki kell fújni, már normális tüdőkapacitást mért a masina. A TB-wellness végén visszamehettem a gégész doktornőhöz, aki nagy nehezen kiírt nekem egy gyógyszert, de mondta hogy ne vegyem be, csak később ha nem javul a torokfájásom. Egy állatorvosi ló voltam akaratomon kívül, de jó tudni, hogy nagyjából minden rendben van.  Szóval nem az allergia miatt fájt a torkom, így "idevele" alapon rögtön megvettem a patikában az antibiotikumot és másnapra már lényegesen jobban voltam. Muszáj is, mivel hamarosan egy fesztiválon énekelek, aztán pedig irány Toszkána!







Ez itt nem Toszkána, hanem Pécs, ahol szintén villámlátogatást tettem múlt héten.











Az Akvárium ilyen jól néz ki délelőtt, ha besüt a nap :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Brugge

Gent

Párizs